دانلودیا

نظرسنجی

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۴ ق.ظ

 

نظرسنجی

با سلام عرض دوستان عزیز

امروز یعنی 95/5/20 من وب دانلودیا را افتتاح کردم

و در طول هر 3 روز یک بار من نظرسنجی قرار میدهم تا شما در آن انتخاب کنید که من چه فیلم،بازی و نرم افزاری رو برای شما با حجم کم قرار دهم

فیلم:

فرار از سیاره ی میمون ها

انیمیشن لوگو ناجایی

فیلم جنگ بتمن و سوپرمن

بازی:

وار کرافت

پی اس 2016

جی تی آی آی وی

نرم افزار:

آنتی ویروس

محاجرت بیان

نرم افزار رفع ریپورت تلگرام

هر سه روز یه بار گزینه ای که نظر بیشتری داشته باشه دانلود میکنم و قرار میدهم و از نظرسنجی پاک می کنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۰
امیر عباس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی