دانلودیا

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام بگو آره

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ب.ظ

 

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام بگو آره

دانلود آهنگ جدید محمدرضا گلزار بنام بگو آره

دلم بنده این یه لبخنده ولی عشقم دل نمیبنده،دلم گیره بی تو میمیره نگو این عشق دست تقدیره،کی غیر از تو ، تو دلم جا شه پس بگو باشه،کی غیر از من با تو خوشحاله دوست داره بگو آره،یه دیوونه م که نمی دونم گریه کردم یا زیر بارونم،من یه دیوونم پس نترسونم وقتی دل بستم وقتی داغونم،یه دیوونه م که نمی،دونم گریه کردم یا زیر بارونم،من یه دیوونم پس نترسونم وقتی دل بستم وقتی داغونم بقیه را در ادامه مطلب ببینید.

 

حجم:7 مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۹
امیر عباس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی