دانلودیا

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی بنام دلم پیش توئه

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۲ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی بنام دلم پیش توئه

 

 

هر چقدر به خاطر تو عاشقی کنم کمه،تا چشام به چشمت افتاد دل بریدم از همه،وقت ابراز علاقست وقت از تو گفتنه،خیلی خوشحالم از این که قلب تو مال منه،شونم و برات میذارم خوب تو دنیای منی،عطر گل می پیچه وقتی تو باهام حرف می زنی،همیشه هوات و دارم خوب دلم پیش توئه،همیشه بمون کنارم خوب دلم پیش توئه،همیشه هوات و دارم خوب دلم پیش توئه،همیشه بمون کنارم خوب دلم پیش توئه و بقیه را در ادامه مطلب ببینید.

 

حجم:8مگابایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۶
امیر عباس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی